Vodafoneziggo
4,0 na 5 gwiazdek
Otrzymuj cotygodniowe aktualizacje, nowe oferty pracy oraz opinie

Opinie pracowników firmy Vodafoneziggo

Oceny wg kategorii

3,7Równowaga praca/życie

Sortuj według

przydatnościocenydaty
Wyświetlono wszystkie opinie (2635)

Fun workplace

Wyróżniona opinia Indeed

Najbardziej przydatna opinia według Indeed
Everyone is nice and friendly, the office environment is quite relaxed, the location is really beautiful, co workers are helpful and help you learn...
Czy ta opinia była pomocna?

Een gezellige en diverse werkomgeving dat een beetje zweeft tussen echt verkoop en klantenservice.

Ik heb hier veel geleerd als beginnende verkoper.
Czy ta opinia była pomocna?

Not a good place for start-up

Company wise it is a good place however management create the fuss and makes the place further not so good to work. Too many of targets to achieve and have loads of pressure.

Leuke collega’s, soms stressvol

Leuk werk over het algemeen , Ziggo targets behalen is moeilijk.

Plusy

Leuke collega’s

Minusy

Management zat altijd achter

Top

Top, leuk, gezellig. Helemaal fantastisch. Fijn. Super.

Oceń swoją ostatnią firmę

Podziel się swoimi doświadczeniami, aby pomóc innym

Fijne werkomgeving

Goed bedrijf om voor te werken. Je kan hier veel leren en groeien als persoon.

condusive environment.

it always an exciting day arriving at work seeing your colleagues full of smile . the environment is also welcoming with lots of free drinks to keep you up and energetic

Goede werkomgeving

Het is leuk maar u moet stersbehendig zijn en u heeft collegas leuke

Plusy

Gratis eten

Minusy

Lange werkdagen

Productieve maar gezellige bedrijfscultuur

8 jaar met plezier bij Ziggo gewerkt. Het is een zeer goede werkgever, maar je moet wel leveren, het komt je niet aanwaaien.

Plusy

Bonus, kadootjes, goede reiskostenvergoeding rooster en leuke collega's

Czy ta opinia była pomocna?

Als winkelmedewerker ben je de voetveeg van het bedrijf en van de klant

Ruim 5 jaar in een Vodafone winkel gewerkt, werken met targets en dingen aansmeren die de klant niet wilt hebben is waar het om draait! TARGETS TARGETS en nog een TARGETS!! Je moet geld opbrengen, service en klanttevredenheid is niet belangrijk totdat de uitbetaling van je bonus komt, dan krijg je ineens wel minder geld omdat je cijfers van klanten krijgt. Door valse beloftes van telefonische afdelingen zijn mensen al boos voordat ze de winkel inkomen maar het cijfer dat de klant geeft gaat naar jezelf. Door corona komen er minder mensen naar de winkel maar de targets blijven hetzelfde. Boze managers en boze klanten dagelijks! doe jezelf een plezier en ga hier niet werken.

Plusy

De leuke bezoekers maken het slechte goed

Minusy

Targets, druk van management, rare bonusstructuur, Alles wat je doet registreren ze en gebruiken ze tegen je, slecht salaris

Mancanza di strategia

La mancanza di una strategia e di organizzazione rende il lavoro molto confusionario con un elevata inefficienza caricata tutta sulle persone.
Czy ta opinia była pomocna?

Leek tijdens de training leuker dan het was.

Wordt voornamelijk op targets gelet terwijl dit niet tijdens de sollicitatie is besproken en ook niet tijdens de training. Had ik dit geweten was ik er niet eens gaan werken. De pauzes zijn erg kort en wanneer je 1 minuut te laat bent word je meteen op je vingers getikt. Al met al geen leuke ervaring dus.

Nummertje

Je bent echt een van de velen nummertjes in 't bedrijf. Je wordt als persoon niet gezien, alleen je targets doen ertoe. Wedstrijden om targets op te hogen geven 't gevoel dat je als collega's tegenover elkaar staat in plaats van samen werkt aan dezelfde visie. Mensen worden tegen elkaar uitgespeeld.

Plusy

Na een bepaalde tijd krijg je een telefoon

Minusy

Totaal geen saamhorigheid

Great organization

Love this organisation helpfull management great work culture lots of learning with this organisation salary on time and job security available

Intresting work environment

Prograsive and competitive work culture also best opportunity to grow and study and upgrade the knowledge. Obviously little bit stress of performance.

Ambiente ambizioso e stimolante

Mi sono trovata bene in azienda Vorrei contribuire e seguire il lavoro nei negozi marcio Vodafone

Plusy

Buoni pasto

Minusy

Nessuna

Blij dat ik er weg ben

Toxische werkomgeving. Vriendjespolitiek loont. Het niet om je kennis en ijver, maar om ellebogenwerk.

Geen oplossingsgerichte structuur

Dit bedrijf is echt een chaos.Onduidelijke communicatie en structuur.Werken met 3 browsers en ongeveer 27 systemen en applicaties waarvan de meeste vaak niet eens naar behoren werken.Geef intern beter geen feedback als dat negatief is.Je zal hierop worden afgerekend.Ook is van de TL's en Experts geen waardering te verwachten als je niet als een robot te werk gaat.De statistieken en ook de manier hoe de managers ernaar kijken slaan nergens op.Je kan dus in een maand met een week van 40 uur 300 gesprekken afhandelen waarvan je er nog eens 40% doorverbind en ze kijken alleen naar de csat die de klanttevredenheid weergeeft.Als daar minimaal een 8 staat kom je met alles weg.Maar kijk uit vaak geeft de csat niet de persoonlijke prestatie weer.Want dat een monteur niet vroeger ter plaatse kan zijn is niet de schuld van de agent.Of dat de collega daarvoor via een extern bedrijf van alles heeft beloofd ook niet.Klanten worden eerst door een keuzemenu geleid waar ze vaak gefrustreerd uitkomen en meteen een oplossing verwachten.Lange wachttijden of doorverbonden te worden hebben dan invloed op deze csat.Vaak is het intern maar ook tegenover de klanten een eindeloos kastje muurtje verhaal.Met beschikbaarheden van de werknemer wordt ook geen rekening gehouden.Je kan deze dus net zo goed niet invullen.

Plusy

NS Business Card, Business phone

Minusy

Micromanagement

Vodafone

Company is good salary is also good and i have made a good experience i have received many gift and certuficate frim this company Good experience thanks

Plusy

Cce

Minusy

Ccr

High pressure cooking omgeving

Geen dag is hetzelfde, er wordt veel informatie gedeeld en het is soms lastig bijblijven

Plusy

Primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden

Minusy

Stress, werkethiek

Good environment for job

I was third party employee to work with Vodafone I was cashier almost 4 year I was worked as a cashier in Vodafone store it was a great experience I learn lot of things
Czy ta opinia była pomocna?

Chcesz dowiedzieć się więcej o pracy tutaj?

Zadaj pytanie dotyczące pracy lub rozmowy kwalifikacyjnej w Vodafoneziggo. Nasza społeczność jest gotowa odpowiedzieć.Zadaj pytanie

Ogólna ocena

Na podstawie 2635 opinii