Netto ApS & Co.KG

Oceny wg kategorii

3,4Równowaga praca/życie

Sortuj według

przydatnościocenydaty
Znaleziono 17 opinii pasujących do wyszukiwaniaZobacz wszystkie opinie (620)

Sjov arbejdsplads

Wyróżniona opinia Indeed

Najbardziej przydatna opinia według Indeed
Medarbejderne var sjove og vi kunne stadig være seriøse på arbejdspladsen

Dårlig ledelse, gode kollegaer

Dårlig ledelse i særklasse, selvom man arbejdede sammen med fantastiske kolleger så var det mere eller mindre uudholdeligt grundet ledelsesstilen.

Plusy

Gratis mad i pauser

Minusy

Manglende variation til tider

Netto ApS & Co.KG — informacje

Dane pochodzące z 6 opinii
Co podobało się pracownikom
  • Godziwa płaca
  • Elastyczność pod względem czasu i lokalizacji
  • Możliwość uczenia się nowych rzeczy
Możliwości poprawy
  • Inkluzywne środowisko pracy
  • Brak stresu
  • Mobilizujące zadania

Jeg vil ikke anbefale arbejdspladsen

Det var ikke en særlig god ledelse, ledelsen havde en ide om man ikke skulle have hjælp pg man bare selv skulle finde ud af tingene samtidig med de bare ringet en af op og regnet med man kom på arbejde, ikke nogle form for vagtplan i god tid. Der var ikke nogle oplæring da de regnet med man bare kunne det hele samtidig med man stod helt alene med ansvaret.

Dårlig arbejdsplads

Jeg kunne skrive en hel bog om hvor nederen det er at arbejde i netto, men for at gøre det meget simpelt, så ville jeg på ingen måde anbefale det til nogen. Jeg har arbejdet i netto i netto i næsten et år, og det har ærlig talt nok været et af de værst år i mit liv, det lyder vildt dramatisk, men jeg blev seriøst deprimeret af det.

Plusy

Gratis frugt

Minusy

Kunderne chefen lav løn kort pause stress udmattende, spotvare, rod, ingen struktur, altid problemer med distriktchef dårlig oplæring dårlige personalegoder

Sjov og hyggelig arbejdsplads

Man mødte en masse fede nye mennesker, og man kunne virkelig mærke at man dannet et bånd og at man var en del af et fællesskab. Lærte en masse nye ting og fik lov til at sætte smil på folks læber.

Oceń swoją ostatnią firmę

Podziel się swoimi doświadczeniami, aby pomóc innym

Forhastet arbejdsplads med fart på

I Netto har du altid noget at lave. Hvis du på noget tidspunkt står stille, så gør du noget galt. Man er altid enten i kassen, eller i gang med en anden arbejdsopgave. Hvis du kan indfinde dig med, at det er travlt og disciplineret, så er det ganske fint at tingene går lidt stærkt,

Udfordrende og lærerig

Denne stilling er en meget fleksibel position, hvor hver dag er forskellig. Alt efter dag på ugen, måned eller heligdag der er, variere jobbet. Dette gør at det bliver ved med at være spændende, men også udfordrende. Man tager mange hurtige beslutninger og skal hele tiden have målet for øjet for ikke at komme efter tidsplanen. Dog giver dette også et flow til dagen hvor man både arbejder med mennekser i regelbaserede omgivelser, men også har mulighed for at kunne implementere sine egne processor for at opnå det egentlige resultat

Plusy

Personale kort

Minusy

Manglende lederskab og indflydelse på den overordnede struktur for medarbejdere

produktiv og sjov arbejdsplads

Selvom der er altid meget at gøre i Netto, var der altid god humør og en produktiv og sjov arbejdsplads. Folk altid hjalp hinanden for at kunne når alle vores mål for dagen.

Sjov og effektiv

En god arbejdsplads er hvor der er gode chefer, godt teamwork og håndfaste regler. Jeg lærte i netto at fylde varer op, ekspediterer kunder

Plusy

personale kort

Minusy

kassearbehde

Studiejob

Jobbet som ungarbejder i Netto er lidt kedeligt, man sidder primært bag kassen og får ikke lov til at være ude i butikken for at rydde op eller fylde vare op.

bedste chefer nogen siden

dygtige chefer, gode til at lære fra sig og du får lov til at udvikle dig hvis man har mod på det.

Plusy

cheferne

Minusy

dumme kunder.

Sjov og spændende arbejdsplads

Som ung mand netto var en af de mere spændende job jeg har haft, sad i kassen dagen ud evt, tømte butikken for pap, og opfyldning af varer, og når kunderne var i nød var man servicerende og hjalp dem godt på vej. især kollegaerne gjorde os at man havde en god arbejds indsats sammen

Plusy

morgenmad, frugtordning.

kedelig og langsom

langsom og kedelig arbejdstimer. søde kollegaer. god stemning.

Rodet arbejdsplads..

Når man er ufaglært forventer man ikke det bedste arbejde, men selv med den tanke har netto skuffet mig. Det kommer nok an på personlig smag, men hvis du ikke er til rod kan netto helt klart IKKE anbefales, da det er noget jeg har set i alle de nettoer jeg har arbejdet og været afløser i. Varene står for det meste ikke på deres pladser på grund af de såkaldte "spotvarer", som kunderne nyder glæde af, men som er et rent mareridt for medarbejderne. Kunderne ved ikke hvor spotvaren skal stå og ender så med at stille den på et eller andet tilfældigt sted i butikken, eller ved nogle varer der med tilnærmelse ligner at det er den samme. Det betyder at man skal gå med returvarer konstant for at det ikke hober sig op med rod, og nede på spothylderne er det endnu værre. Spothylderne ender altid med at blive én stor bunke rod som man konstant skal trimme i. Så hvis du ikke er til rod så undgå helt klart netto. Et alternativ kunne være større supermarkeder som Føtex, Kvickly og Meny. I min netto var vores lager så rodet at man næsten ikke kunne komme frem og tilbage med nogen paller. Alt det der skulle retur til Arla, og brødmanden kunne man ikke få fat på, da det lå begravet i paller, ligesom man ikke kunne gøre rent fordi gulvmaskinen ligeså lå begravet i paller. Arbejdsplanen kan være lige så rodet da du lige pludselig kommer til at være afløser i andre netto butikker, du kan blive kaldt på en spontan vagt konstant. For det meste kender man også sin arbejdsplan 5 uger frem, men nogle chefer (inklusiv mine), har kun haft en plan 1 uge frem! Her kommer det an på personlig -

Plusy

Godt miljø (For det meste), blandede opgaver, gratis frugt, ok fordele ved arbejdet (biografbilletter, julegaver, koncerter)

Minusy

Spotvarer!!!, For det meste rodet i både butik og på lager, irriterende opgaver (kassemedearbejde, grønt, trimme), ustruktureret, kedeligt om aftenen
Czy ta opinia była pomocna?

Super arbejdsplads, og de bedste smilende kollegaer

Super fin arbejdsplads, der var plads til alle og enhver. Folk mødte glad ind, og fik ydet en god service

Plusy

frisk frugt, samt frokost

Minusy

Træls tidsrum i pruserne

Fantastisk arbejdslads

Netto, Silkeborgvej 82B, Herning er et fantastisk sted at arbejde. Kollegaerne er de mest søde og imødekommende, derudover butikschefen som var ansat da jeg var der (Louis) var super imødekommende, meget forstående og rigtig sød. Jeg lærte super mange ting i løbet af min periode i Netto. Stedet er fyldt med god energi og positive tanker, så man bliver aldrig træt af at være på arbejde, om det så er weekend, hverdag, morgen eller aften.

ikke to hverdage er ens

man skal være forberedt på lidt af vært både fra kollegaer og kundernes side

Plusy

møde nye mennesker

Minusy

ikke alle medarbejder yder deres meste
Czy ta opinia była pomocna?

Chcesz dowiedzieć się więcej o pracy tutaj?

Zadaj pytanie dotyczące pracy lub rozmowy kwalifikacyjnej w Netto ApS & Co.KG. Nasza społeczność jest gotowa odpowiedzieć.Zadaj pytanie

Ogólna ocena

• Firmy
  • Netto ApS & Co.KG
  • Opinie pracowników
  • Salgsassistent
Jak możemy poprawić tę stronę?
Co Twoim zdaniem należałoby dodać lub zmienić?