Netto ApS & Co.KG
3.5 na 5 gwiazdek
Otrzymuj cotygodniowe aktualizacje, nowe oferty pracy oraz opinie

Opinie pracowników firmy Netto ApS & Co.KG

Oceń firmę
Stanowisko
Lokalizacja

Oceny wg kategorii

3.4Równowaga praca/życie

Sortuj według

przydatnościocenydaty
Wyświetlono wszystkie opinie (599)

ciężka praca

Wyróżniona opinia Indeed

Najbardziej przydatna opinia według Indeed
ciężka praca przy rozkladaniu towaru, sympatyczny zespół,

Nicht zu empfehlen

Die Geschäftsleitung sollte sich die Läden mal anschauen und selbst mal mitarbeiten.Man war immer unterbesetzt

Plusy

Keine

Minusy

Überstunden ohne Bezahlung

Verkäufer

man wird als Praktikant okay behandelt und Überstunden muss halt auch machen.....die Kollegen schreien ein an und in diesem Unternehmen würde ich niemals arbeiten wollen.

Plusy

keine

Minusy

Stress

Netto Warszawa

Nie polecam niby stawka wyższa niż oferuje biedronka ale przy pensji tego wogóle nie widać . Nie polecę tej pracy moim bliskim.

Relaxed, and fun

I enjoyed working at Netto, is was my first job in a few years, but I soon got back into the swing of things, it was fast paced but it was also a relaxed place of work, good members of staff

Oceń swoją ostatnią firmę

Podziel się swoimi doświadczeniami, aby pomóc innym

Je ne recommande pas.

De tout mes expériences professionnelles, celle-ci est sans doutes la pire. On vous parle comme un chien, parfois devant les clients. Certains employés se prennent pour des chefs à cause de leur ancienneté. On vous réponds à peine lorsque vous dites bonjour. Un jour, j’étais en caisse, j’ai eu le malheur d’appeler quelqu’un pour venir car il y’avait du monde (un dimanche) je me suis fait envoyé bouler car cette personne mangeait. Une autre fois j’ai eu l’outrecuidance d’avoir eu envie d’aller au wc, mal m’en a pris.....

Plusy

J’ai beau chercher je ne trouve pas.

Minusy

Tout ce que j’ai écrit.
Czy ta opinia była pomocna?

Dårlig ledelse, dårlige kunder og træls kommunikation.

Det siges at alle kan få et job hos netto. Det kan jeg også godt forstå, fordi ledelsen (butikschefer, distriktschefer og det der er værre) er alle fuldstændigt inkompetente. Værst af alt er næsten kommunikationen fra ledelse til medarbejdere - den føles mangelfuld, men samtidigt bliver der skrevet for meget ud, fordi ledelsen mangler folk til at tage vagter. Man kunne jo næsten få lyst til at svare "A lack of planning on your part does not constitute an emergency on mine". Deruover er lønnen nederen, personalegoderne træls og julegaverne direkte fornærmende.

Plusy

Gratis frugt

Minusy

Korte pauser, utrygt miljø, dårlig kommunikation fra ledelsen, lav løn, dårlige arbejdstider og til tider klamme arbejdsopgaver
Czy ta opinia była pomocna?

Jeg vil ikke anbefale arbejdspladsen

Det var ikke en særlig god ledelse, ledelsen havde en ide om man ikke skulle have hjælp pg man bare selv skulle finde ud af tingene samtidig med de bare ringet en af op og regnet med man kom på arbejde, ikke nogle form for vagtplan i god tid. Der var ikke nogle oplæring da de regnet med man bare kunne det hele samtidig med man stod helt alene med ansvaret.

Dårlig arbejdsplads

Jeg kunne skrive en hel bog om hvor nederen det er at arbejde i netto, men for at gøre det meget simpelt, så ville jeg på ingen måde anbefale det til nogen. Jeg har arbejdet i netto i netto i næsten et år, og det har ærlig talt nok været et af de værst år i mit liv, det lyder vildt dramatisk, men jeg blev seriøst deprimeret af det.

Plusy

Gratis frugt

Minusy

Kunderne chefen lav løn kort pause stress udmattende, spotvare, rod, ingen struktur, altid problemer med distriktchef dårlig oplæring dårlige personalegoder

Dresden

Gutes Arbeitsklima und Kommunikation unter Kollegen und den Vorgesetzten
Czy ta opinia była pomocna?

Dårlig ledelse der aldrig melder tilbage

Var til samtale ang. aftenarbejde som ungarbejder. Først ringede de tilbage og sagde de troede jeg kun var interesseret i arbejdstider i dagtimerne. Efterfølgende ville de lige regne på hvor mange timer jeg kunne få og så vende tilbage. JHeg ventede 5 dage og ringede igen. Så sagde hun at hun lige ville regne på det og vendt tilbage i slutningen af ugen. Det skete så ikke. Nu 14 dage efter, er stillingen slået op igen. Ringe service, og hvis De ikke kunne bruge mig kunne de da melde det ud i stedet for at holde mig for nar. En leder skal også kunne sige tingene som de er,,,

Plusy

Hvis bare jeg vidste det...

Minusy

Dårlig ledelse
Czy ta opinia była pomocna?

Miejsce pracy którego nie polecam

Nie polecam pracy w tej firmie , oszukują z ubezpieczeniem i składką zdrowotną , wykorzystują ludzi

Plusy

Darmowa woda

Minusy

Niskie zarobki

Det var kul

Det var kul men stressigt. Fick tyvärr bara sitta i kassan hela mitt arbetspass.

Minusy

Fick knappt gå på rast
Czy ta opinia była pomocna?

Det gik godt i starten men....

Da jeg begyndte med at arbejde i netto, var det en god oplevelse. Kollegaerne var søde, og chefen var venlig, MEN det varede ikke længe... De begyndte at give mig mange vagter, og ingen af mine kollegaer gad at bytte vagt. Der har også været tidspunkter hvor jeg ikke har haft de antal minutter min pause var på. Et par gange hvor jeg skulle sørge for at rydde op i hele butikken, være ved kassen og tage tingene udenfor med ind, hvor min kollega blev af vidste jeg ikke. Lønnen var heller ikke god, og er glad for at jeg kun var der i en måneds tid. Det kan godt være at Netto er et godt sted at handle ind, men i hvertfald ikke at arbejde hos.

sehr schlechte arbeit geber

einfach alles schlecht bei Netto ,am schlmissten arbeitgeber

Plusy

es gibt keine vorteile bei Netto

Minusy

alles Nachteile

Environnement de travail agréable

J'ai passé plusieurs mois a Netto, bon travail en équipe, bon relationnel client. Les supérieurs sont a l'écoute

Plusy

Viennoiseries et café gratuit

Minusy

Aucun

Work satisfaction

It was my first job in uk. I learned lots of thinks from this place. I had a good team , all members were really supportive and encouraged to work.

God arbejdsplads

Som regel er det altid en fornøjelse at møde ind på arbejde med glade kunder og medarbejdere. Hvis man har en energidrik man kan gå og drikke af i løbet af arbejdstiden så er det meget nemt og overskueligt. Fordi at virksomheden også er så stor så det nemt at få arbejde igen hvis man flytter til en anden by da jeg i mit tilfælde fik en anbefaling fra min gamle chef til den nye som skaffede mig jobbet samme dag. Den typiske dag på arbejdet forgår for mig at jeg møder ind kl. 6 og tjekker dato og fylder op blandt kød og brød hvorefter jeg sætter mig i kassen når klokken bliver 7 og så begynder på frugt og grønt sammen med en af mine kolleger. Der hvor jeg arbejdede var vi alle sammen relativ unge inklusiv chefen. Når butikken ikke havde travlt fik jeg mulighed for at sidde og snakke med mine kolleger eller yde en ekstra service som at hjælpe de ældre kunder ud i bilen med deres varer(hvis jeg ikke sad i kassen)Bedste del af jobbet er at man ligesom kommer til at kende kunderne og man på en eller anden måde kender hinanden efter man har arbejdet der længe.Den værste del af jobbet er klart hvis der kommer kunder en som er i dårligt humør og generelt bare medbringer en dårlig stemning hvilket heldigvis ikke sker så tit.

Plusy

Personale fordele i hele Salling Group som giver ekstra indkomst på 200-400kr i mit tilfælde.

Minusy

Lidt korte pauser og ikke den bedste løn

Sehr stressig

Für einen Job bei Netto braucht man definitiv starke Nerven. Als gelernter Einzelhändler kann man die Firmenphilosophie kaum verstehen. Es werden hauptsächlich Aushilfen beschäftigt und von den wenigen festen Mitarbeitern haben die wenigsten den Beruf erlernt. Oder manchmal auch in einer Filiale nicht ein einziger. Dazu kommt dann noch das man nicht ansatzweise die Zeit hat um Aufgaben ordentlich zu erledigen da man in der Regel nur zu zweit im Markt ist(inklusive Kassierer)

Plusy

Wenige

Minusy

Zu viele
Czy ta opinia była pomocna?

Miejsce ktore jest mila atmosfera i obsuga

Mozliwosciach rozwoju tej tej firmie, najprzyjemniejszej czesci swojej pracy.

Plusy

Jestem uciwa
Czy ta opinia była pomocna?

Netto an sich ist nicht schlecht

Ansich war der Netto ganz ok, Geld hat auch gestimmt für Teilzeit, nur man wird in dem Netto leider sehr schnell raus gemoppt, wenn man es anspricht ist es alles gelogen oder man wird fertig gemacht und das von Frauen die knapp an die 60 sind. 3 Mitarbeiterinnen machen einen dort komplett fertig, man ist das letzte auf gut Deutsch und noch schlimmer.

Plusy

Rabatt Karte
Czy ta opinia była pomocna?

Chcesz dowiedzieć się więcej o pracy tutaj?

Zadaj pytanie dotyczące pracy lub rozmowy kwalifikacyjnej w Netto ApS & Co.KG. Nasza społeczność jest gotowa odpowiedzieć.Zadaj pytanie

Ogólna ocena

3.5