ING

Oceny wg kategorii

3,8Równowaga praca/życie

Sortuj według

przydatnościocenydaty
Znaleziono 64 opinie pasujące do wyszukiwaniaZobacz wszystkie opinie (2013)

Goede werkcultuur, productief, alles in het belang van de klant

Wyróżniona opinia Indeed

Najbardziej przydatna opinia według Indeed
Ing is een goede werkgever, je word goed beloond voor je prestaties. Ik heb hier altijd et heel veel plezier gewerkt!
Czy ta opinia była pomocna?

ING presenteert zich als wereldverbeteraar maar gunt eigen personeel geen loonsverhoging

Waar men ergens anders onschuldig is tot anders bewezen, is men bij ING schuldig tot anders bewezen… er wordt uitgegaan van het slechte van de medewerkers ipv het goede. Op mijn afdeling was er veel onrust, afgunst, roddel en achterklap! ING gooit een visnet uit en haalt een goede vangst binnen per sollicitatieprocedure… hiervan blijft een enkeling over! Transparantie is ver te zoeken en je moet maar maskertjes dragen volgens sommige van de leads!
Czy ta opinia była pomocna?

ING is een prachtig bedrijf jammer dat men kiest voor jonge medewerkers en de ervaren oudere medewerkers de deur wijst

Het management laat zien dat waardering voor medewerkers die hun hele leven met trots hun werk hebben uitgevoerd ver te zoeken is. Duidelijker kan het niet. Niet de mens maar het geld is wat telt.
Czy ta opinia była pomocna?

Superaardige collega's op iede nivo

Ik vond de sfeer super relaxed en de werkzaamheden waren goed uit te voeren

respect en hulpzaam

mijn doel is gewoon doorwerken met collega's veel ervaringen op doen .

Plusy

praten met collega's

Minusy

opjagen

Oceń swoją ostatnią firmę

Podziel się swoimi doświadczeniami, aby pomóc innym

Leuke, gezellige korte periode

Administratie voeren voor een duale periode m.b.t. komst van de euro.

Plusy

alle collega's met dezelfde werkzaamheden.

Minusy

tijdelijk
Czy ta opinia była pomocna?

Goed salaris, slecht management vanwege reorganisatie.

Vanwege reorganisatie werden alle functies opgeheven, en uitbesteed aan een derde bedrijf in Budapest. Hierdoor was er geen aandacht voor management en kennisoverdracht.

Plusy

Goed salaris

Minusy

Geen aandacht voor operationeel management

wat ik heb geleerd

door alle administratieve afdelingen heen gelopen en hiermee de ervaring opgedaan voor het leven.
Czy ta opinia była pomocna?

Een gezellig bedrijf waarin je jezelf kunt zijn

De ING is een gezellig en informeel bedrijf om te werken. Je hebt snel contact met collega's van andere afdelingen en de lijnen intern zijn kort, ook richting het management. Erg jammer dat er te weinig gewerkt wordt met vaste contracten en dat je er als uitzendkracht na 3,5 jaar meestal uit moet.

Plusy

Korte lijnen richting het management

Minusy

Weinig kansen op een vaste baan en om jezelf echt te ontplooien

Goed vooruitdenkend bedrijf.

Het is een fantastisch mooi bedrijf om voor te werken.

Plusy

Gratis fruit.

Minusy

geen.
Czy ta opinia była pomocna?

Accepteren, beoordelen en administreren van overeenkomsten

We beginnen de dag met een kopje koffie en bespreken wat we de vorige dag/avond gedaan hebben. Tijdens het werk is er ruimte voor kleine overleggen om je werk goed uit te kunnen voeren. Genoeg ruimte voor eigen initiatief en verantwoordelijkheid. Collegialiteit zorgt voor een positieve werksfeer en iedereen is wel in voor een gezellig praatje. Dit maakt de werkdag ook zeer aangenaam en leuk, tevens de processen op acceptatie maakt het werk niet alleen leuk, maar ook lastig omdat je een keus maakt, waarbij de relatie geraakt wordt.

Plusy

Collegialiteit

Minusy

geen vast werkrooster en slechte verhouding werk & privé

heb daar 20 jaar met veel plezier gewerkt de afdeling was 1 grote familie

het is heel jammer dat ze de mensen met heel veel ervaring boventallig maken en heel veel werk naar het buitenland verhuisd. alleen maar om het goedkoper voor zich zelf te maken. zo gaat heel veel kennis verloren. en daarvoor in de plaats jongeren met een HBO opleiding aannemen.
Czy ta opinia była pomocna?

jammer dat de bank een ander gezicht heeft gekregen klant staat niet meer centraal

ik hecht veel waarde aan collegiale tijd elkaar steunen als het niet goed lukt geen roddel elkaar helpen

Plusy

iedereen is gelijk

Minusy

helpen waar kan en nodig is

leuke team

leuk team. Net als bij alle banken wordt er niet geinvesteerd in duurzame krachten (ook uitzendkrachten). Beloftes worden niet waargemaakt. Mijn team viel ook onder de reorganisatie. Achteraf blijkt er helemaal niets veranderd te zijn.

Plusy

leuk team

Minusy

beloftes worden niet waargemaakt en er wordt niet geinvesteerd in goede werkkrachten

Betrouwbaar en serieus bedrijf

Je kan iets beteken voor de cliënt en voor je collega

Plusy

veilig en serieus bedrijf

Minusy

familie gevoel verdwijnt
Czy ta opinia była pomocna?

Productieve en gezellige werkomgeving.

Productieve en gezellige werkomgeving met fijne collega's

Plusy

Fijne collega's

Minusy

Zelf eten kopen of meenemen

zeer goede werkgever

ING biedt zeer goede arbeidsvoorwaarden aan. De werktijden zijn flexibel en er is een mogelijkheid om thuis te werken.

Plusy

thuis werken, flexibele werktijden

Minusy

veel werkoverleg

Leerzame en leuke werkomgeving

Dit was een hele nieuwe branche voor mij, ik had nooit eerder bij een bank gewerkt. Het werken bij de ING was voor mij zeer leerzaam. Ik had hele leuke collega's en werkte in een prima sfeer, met hele drukke en minder drukke periodes, Alles wat ik weet over hypotheken heb ik bij de ING geleerd.

Productieve en leerzame werkomgeving

Vanwege de vele afdelingen en werkzaamheden die verricht worden binnen de ING kan ik oprecht zeggen dat dit een hele goede leerschool is om het vak administratief medewerkster uit te oefenen en uit te diepen. Ik heb hier ruim 7 jaar met veel plezier gewerkt in zowel het Friese Leeuwarden als Amsterdam. Op deze manier echt een kijkje in de keuken gekregen van de behandeling van zakelijke MKB klanten.

Plusy

Veel geleerd

Minusy

Groot zakelijk bedrijf.

Fijne werkgever

Div. boekhoudkundige en administratieve werkzaamheden. Soms invallen als baliemedewerkster. Hele leuke collega's in alle leeftijdscategorieën. Veel geleerd.

Plusy

Locatie Herengracht

Gezellige werkomgeving

Heel veel ervaring mee opgebouwd.. Goede doorgroei mogelijkheden...
Czy ta opinia była pomocna?

Chcesz dowiedzieć się więcej o pracy tutaj?

Zadaj pytanie dotyczące pracy lub rozmowy kwalifikacyjnej w ING. Nasza społeczność jest gotowa odpowiedzieć.Zadaj pytanie

Ogólna ocena

Porównaj ING z

• Firmy
  • ING
  • Opinie pracowników
  • Administratief Medewerker (m/v)