Achmea
3.8 na 5 gwiazdek
Otrzymuj cotygodniowe aktualizacje, nowe oferty pracy oraz opinie

Achmea: opinie pracowników (198)

Oceń firmę

Oceny wg kategorii

3.8Równowaga praca/życie

Sortuj według

przydatnościocenydaty
Wyświetlono wszystkie opinie (198)

Prettige werkomgeving

Wyróżniona opinia Indeed

Najbardziej przydatna opinia według Indeed
Goed ontvangst, goede opleiding, nooit problemen gehad

Plusy

Openheid

Czy ta opinia była pomocna?

Achmea is een voorbeeld van een holding maatschappij met geconsolideerde backoffice en IT afdelingen.

Een typische dag op het werk voor een ict medewerker begint met het lezen van je berg met email. Daarna volgt het brandweerblussen en snel voorbereiden op de scrum. Een goede scrum is het zelden maar je bent weer op de hoogte van de zwaarste incidenten en problems. Dan volgt de rest van de dag met meetings, het echte werken en dingen doen zodat de boel blijft draaien. Lunch en regelmatig even een korte pauze om niet in de stress te schieten zijn wel noodzakelijk. Je verantwoordelijkheden komen niet enkel terug in het oplossen van issues maar ook in mini projecten waarin jij de lead hebt en je een specifiek doel binnen een beperkt tijdsbestek (weken/maanden) moet aanpakken in een verbetertraject. Indien dat slaagt eet je de roze olifant in kleine hapjes, zo niet dan kom je het vanzelf tegen op je functioneringsgesprek dat dan niet zo prettig verloopt. Op tijd aan de bel trekken wordt niet altijd op de juiste wijze opgevat, dan ben je snel lastig en veelvragend.

Plusy

Mooie kantoren met dure inrichting. Je werkt met de banken en finsec CAO, vakbondslidmaatschap loont.

Minusy

Veel inbreuk op privacy (via email op (bedrijfs) smartfoon), verplichte standbydienst en vaak onbegrip op vaktechnisch gebied door management en interne klant.
Czy ta opinia była pomocna?

Productieve flexibel werkomgeving met oog voor medewerkers en ontwikkeling van medewerker

Top werkgever.Meer dan voldoende uitdaging Flexibele werktijdenSamenwerken in Aguilera werkvorm, maar ook project vormen

Plusy

Flexibiliteit in werktijden en momenten

Czy ta opinia była pomocna?

Prima werkgever, uitstekende arveidsvoorwaarden.

Ik werk inmiddels 12.5 jaar binnen Achmea en heb meerdere functies vervuld. Achmea is een prina werkgever en het is er leuk werken. De arbeidsvoorwaarden zijn uitstekend.

Plusy

Werk - prive balans

Top werkgever

#2 jaar tot volle tevredenheid gewerkt. Verantwoordelijk voor 80 miljoen omzet per jaar. In combinatie met het aansturen van 2 teams.

Plusy

Verantwoordelijkheden

Minusy

n.v.t.

Oceń swoją ostatnią firmę

Podziel się swoimi doświadczeniami, aby pomóc innym

Jaartje daar gewerkt, toen werd onze dienst 'geoutsourced'.

Jaartje daar gewerkt, toen werd onze dienst 'geoutsourced', en dat was enorm jammer, wellicht had ik er nu nog gewerkt.

Plusy

Zelfstandigheid

Minusy

Outsourcing
Czy ta opinia była pomocna?

Gezellige maar ook drukke werkomgeving

Ik heb in totaal zo’n 11 jaar bij Achmea gewerkt, zowel op de Klantenservice als bij de Zorgcoach. Ik heb een toptijd gehad met collega’s en ook het werk was prima te doen. Uiteindelijk werd het me allemaal wat te druk (kantoortuin) en ook vond ik het niet prettig om steeds bepaalde targets te moeten halen. Daarom uiteindelijk vertrokken. Maar zeker een goede werkgever, met goede arbeidsvoorwaarden en fijne collega’s.

Plusy

Pensioen, dertiende maand, vakantiegeld, soms een winstuitkering

Minusy

Targets halen, drukke werkomgeving, sterke controle op wat je doet

Een goed sfeer.

" Het is één van de beste werkgever van de wereld".

Niet mijn werkgever

Het is niet mijn werkgever.Voor mij niet commercieel genoeg

Plusy

Ze helpen mensen

Minusy

Absoluut niet flexibel

Fantastisch bedrijf

Met heel veel plezier gewerkt. Veel aandacht voor ontwikkeling en uitstekende arbeidsvoorwaarden. Wordt veel in je geïnvesteerd en daar word natuurlijk ook wat voor teruggevraagd, maar altijd met oog voor de persoon. Achmea heeft de klant- en medewerkerstevredenheid hoog in het vaandel en acteert daar naar. De mensen zijn over het algemeen professioneel, vriendelijk en benaderbaar.

Plusy

Algemeen beleid

Minusy

Soms te gericht op verandering

18 jaar met plezier gewerkt

Ik heb 18 jaar met plezier bij Achmea gewerkt. Erg goed salaris opgebouwd in de loop der jaren. In overleg kon veel. Hierdoor een prima verhouding tussen werk en privé. Toen ik er weg ging, kreeg ik een geweldig leuk afscheid aangeboden.

Plusy

Salaris

Minusy

Vriendjespolitiek
Czy ta opinia była pomocna?

er hangt een sfeer van ieder voor zich!

Ik ben er helemaal klaar mee, wat een verschrikkelijk bedrijf.

Plusy

Geen, ja de vrije weekenden.

Minusy

te veel om op te noemen
Czy ta opinia była pomocna?

Prima sfeer, mooi bedrijf.

Prima en gemoedelijke sfeer. Mooi transparant kantoor. Fijne collega's.

Plusy

Mogelijkheden thuiswerken

Top

Leuk bedrijf, studie en doorgroeimogelijkheden. Word veel van je gevraagd maar je krijgt er ook veel voor terug. Een bedrijf wat echt aan zijn klanten en medewerkers denkt.

Fijne werkgever

Prima werkgever en fijne atmosfeer Fijne collega's Fijne werkomgeving
Czy ta opinia była pomocna?

Groot, corporate bedrijf met veel verschillende onderlinge bedrijfsculturen

Heb er 15 jaar met veel plezier gewerkt. Je kunt veel leren, absoluut doorgroeien, wél zelf regie pakken als je dat wil.

Produktieve werkomgeving

Informele bedrijfscultuur, prettige en collegiale werksfeer.

prima werkgever

als uitzendkracht weinig mogelijkheden om in dienst te komen.

productieve en gezellige werkomgeving

Het was heerlijk om daar te werken. Heb genoten van de tijd en sta open voor nieuwe Achmea vacatures.

Competitief

In mijn tijd was er spanning en concurentie intern.

Professioneel bedrijf, leuke werksfeer

Werken bij Achmea is goed. Ik werd heel snel opgenomen binnen de afdeling. Iedereen wilde zijn kennis delen en was behulpzaam bij vragen over het werk. Geen dag is hetzelfde, er gebeurt altijd wel iets. De mogelijkheden om cursussen te volgen en jezelf te ontwikkelen, vind ik een heel positief punt. Wat ik jammer vind, is dat er eigenlijk alleen gebruik wordt gemaakt van payroll partners. Een prima werkgever als je vast in dienst kan komen.
Czy ta opinia była pomocna?

Chcesz dowiedzieć się więcej o pracy tutaj?

Zadaj pytanie dotyczące pracy lub rozmowy kwalifikacyjnej w Achmea. Nasza społeczność jest gotowa odpowiedzieć.Zadaj pytanie

Ogólna ocena

3.8